LIDL MARKET

Initiative a realizat campania de media în care Lidl este sponsor principal al show-ului culinar „Chefi la cuţite”, difuzat de Antena 1. Astfel, în perioada martie-iunie 2016, brandurile Pilos și Piața Lidl sunt promovate în cadrul emisiunii, iar planul de media include, pe lângă TV, și expunere în online.

Chefi la cutite_Piata Lidl

Brandingul Lidl este vizibil în două spații esențiale pentru desfășurarea competiției – cămara din care concurenții își iau ingredientele necesare pregătirii preparatelor cu care doresc să-i impresioneze pe cei trei chefi renumiți – Florin Dumitrescu, Cătălin Scărlătescu şi Sorin Bontea, precum și camera interviurilor în care ucenicii se confesează în fața telespectatorilor. De asemenea, coșurile cu care aceștia se înarmează în cursa pentru culegerea ingredientelor rețetei câștigătoare sunt personalizate cu logo-ul Lidl, iar aproape toate produsele din cămară provin din magazinele retailerului.

IMG_1147

„Ne-a plăcut formatul noului show culinar de la Antena 1 întrucât ne oferă o platformă ideală de expunere a brandurilor noastre. Am avut, astfel, ocazia nu doar de a ne extinde colaborarea cu chef Florin Dumitrescu, ci și de a-i surprinde pe concurenți cu produse de calitate pentru preparatele lor, iar pe telespectatori cu momente speciale marca Lidl. Agenția Initiative a reușit, încă o dată, să ne pună în valoare implicarea într-un proiect de o asemenea anvergură, prin intermediul unei campanii eficiente și cu rezultate deja notabile”, a spus Maria Pârvuleasa, PR&CSR Manager, Lidl România.

IMG_1100

„Pentru a valorifica prezența Lidl în cadrul acestui show culinar, am gândit un pachet complex de promovare media care conține, pe lângă branding în platou și spoturi poziționate premium, și un product placement inteligent, inclusiv prin crearea unor momente memorabile în emisiune, iar campania este completată de o componentă online”, a afirmat Anca Ionescu, Account Director – Head of Unit, Initiative.

„Succesul pe care l-a înregistrat acest show, cu audiențe însemnate încă de la primele ediții, succes care va continua să crească spre etapele finale, ne confirmă că alegerea emisiunii pentru promovarea Lidl a fost una inspirată și că am mers pe un format câștigător”, a completat Andreea Dinescu, Client Service Director, Initiative.

Chefi la cutite_camara

Unul dintre momentele special create în emisiunea Chefi la cuțite a fost descărcarea camionului Lidl cu ingrediente pentru salată, înaintea probei care a ajutat la definitivarea echipelor celor trei chefi și intrarea în cea de-a treia etapă a competiției, cea a confruntărilor directe.

În cadrul componentei online, telespectatorii sunt invitaţi să se implice în competiţie şi să câştige premii de la Lidl prin intermediul unei aplicaţii speciale, care îi provoacă să identifice ingredientele cheie din reţeta săptămânii realizată de unul dintre chefi. Concursul rețetelor online a fost însoțit de postări dedicate pe Facebook.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s