RED BERRIES LOCAL ACT

Red Berries Local Act, o nouă experiență neconvențională #urbanbynature, oferită de Strongbow®

Strongbow Local Act_Romania_Piata Roma stunt

Cu siguranta ai observat in urma cu cateva saptamani stunt-ul Strongbow din Piata Roma. Poate te intrebi ce cauta o mierla supradimensionata, realizata din gazon verde natural, in mijlocul Bucurestiului, la kilometrul zero?

Ada Condeescu 2

Actiunea, care se inscrie intre initiativele pornite de Strongbow® la nivel global, face parte din platforma de comunicare Urban by Nature, lansata anul trecut de catre Strongbow® si are ca scop comunicarea intr-un mod inovator si modern a principalului mesaj de brand: integrarea naturii in oras prin initiative originale si ingenioase.

Gabriela Simion

Campania ce se deruleaza in prezent pe TV si in mediile digitale are ca scop promovarea variantei Strongbow® Red Berries (cidru de mere cu fructe de padure) si propune o noua tema din platforma Urban by Nature: readucerea naturii in mediul urban si incorporarea acesteia in oras cu ajutorul pasarilor salbatice care s-au adaptat vietii din oras cuibarind in crapaturile cladirilor si hranindu-se cu fructe, ale caror seminte le raspandesc ulterior, contribuind astfel la refacerea ecosistemului.

Cel mai bun exemplu de reconectare a naturii cu orasul il reprezinta numeroasele specii de pasari salbatice, care au inceput recent sa se aventureze si chiar sa cuibareasca in mediul urban. Pornind de la aceste premise, Strongbow® a realizat in jurul stunt-ului o serie de activari #urbanbynature neconventionale: primul #urbanbirding din Bucuresti, coordonat de Doru Panaitescu si Cristian Mihai, la care au participat Strongbow cider friends, bloggeri si jurnalisti pasionati si in acelasi timp constienti de importanta naturii in oras. Ulterior, „mierla” a fost redata comunitatii, fiind mutata pana la finalul lunii iulie in Parcul Herastrau, locul din oras in care gasim cele mai multe pasari.

Gabriela Simion 2

Si cum Strongbow® nu rateaza nicio ocazie de a alunga monotonia din viata noastra, aceasta mutare a fost marcata printr-un eveniment la care au participat in jur de 300 de adepti ai stilului „urban by nature”, consumatori fideli Strongbow® si cider friends. Acestia au baut Strongbow® cu gheata, au dansat in iarba pe ritmurile lui Victor Stancov si au asistat la o proiectie de filme despre natura selectate impreuna cu prietenii de la ShortsUP.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s