Băneasa Shopping City lansează ScentSee

Băneasa Shopping City lansează ScentSee – serviciul online care te ajută să găsești parfumul perfect pentru tine

image1

18 Octombrie 2016 Băneasa Shopping City lansează ScentSee, un serviciu exclusiv existent în premieră pe piața centrelor comerciale din România.  Acesta permite utilizatorilor să descopere noi parfumuri pe baza stilului de viață și a preferințelor anterioare, fiind disponibil atât pe noul site http://www.baneasa.ro  în secțiunea Servicii, cât și în aplicația CITY iLOVE pentru Android și iOS.

Te-ai plictisit de parfumul pe care îl folosești însă te-ai îndrăgostit de anumite note specifice? Serviciul ScentSee te ajută să găsești unul asemănător, în funcție de dorințele tale. Un parfum este un cadou ideal, potrivit pentru orice fel de aniversare sau ocazie. Însă cum vei ști care este cel potrivit? Accesezi serviciul, răspunzi la câteva întrebări precum bugetul pe care îl ai la dispoziție, relația pe care o ai cu cel căruia îi faci cadoul, ce tip de ten are sau care îi este culoarea părului și Scent See îți dă opt variante de parfumuri potrivite.   

Modalitatea de funcționare a noului serviciu facilitează descoperirea și alegerea unui parfum reprezentativ în funcție de stilul de viață sau de contextul în care va fi purtat. După ce analizează notele de vârf, de mijloc și de bază ale fiecărui parfum, ScentSee le clasifică în 32 de clase elementare, producând apoi o semnătură unică a fiecăruia dintre ele. Folosind această semnătură, ScentSee poate determina cât de asemănătoare sunt două parfumuri și, mai mult, cât de mult se potrivesc cu anumite stiluri de viață sau preferințe. Astfel, ScentSee devine aliatul ideal în găsirea parfumului care ți se potrivește cu adevărat.

În acest moment platforma îi are ca parteneri pe Beautik și Marionnaud, urmând să se dezvolte și să includă și celelalte magazine care dețin parfumuri în portofoliu. Start-up-ul ScentSee a fost inițiat de Bogdan Bocse, expert în soluții cloud și aplicații web, și Raluca Lăcrămioara Pantrjel, consultant în retail, cu experiență în parfumerie și fashion, după o perioadă de nouă luni de cercetare și dezvoltare. Încă de la început s-a dorit ca noul serviciu dezvoltat să fie cât mai simplu de utilizat, la fiecare pas ținându-se cont de feedback-ul primit de la zeci de alpha-users.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s