LONGCHAMP DESCHIDE PRIMUL MAGAZIN ÎN ROMÂNIA

Renumita casă de modă franţuzească Longchamp a inaugurat primul său magazin în România. Magazinul este situat în Băneasa Shopping City, cel mai exclusivist centru comercial din Bucureşti.

_P__4529.jpg

Cu o suprafaţă de 80 mp, noul magazin pune la dispoziţia consumatorilor piese excepţionale din colecţiile sezoniere, precum şi modelele iconice. Calitatea materialelor şi atenţia la detalii reflectă tradiţia brandului Longhcamp. Noul magazin este destinaţia ideală de shopping pentru genţi şi accesorii. Deschiderea primului magazin Longchamp în Băneasa Shopping City este în linie cu strategia globală a brandului de a avea locaţii în cele mai atractive şi luxoase zone de shopping. Longchamp a sărbătorit deschiderea primului magazin printr-o petrecere cu aproape 100 de
invitaţi. Evenimentul a fost găzduit de Stephane Beraud, directorul internaţional Longchamp şi Wassila Taher, cea care deţine franciza Longchamp în România. Celebrităţi, jurnalişti, bloggeri şi oameni de afaceri au fost invitaţi să descopere universul Longchamp din Băneasa Shopping City.

_P__5224.jpg

Wassila Taher, Longchamp România: “România devine o piaţă tot mai importantă pentru bunurile de lux, o piaţă cu un segment de consumatori care apreciază stilul clasic franţuzesc, spiritul creativnşi eleganța naturală. Deschiderea primului magazin Longchamp în România a fost o mare dorinţănde-a noastră şi suntem încântaţi că toate eforturile depuse au contribuit la realizarea ei. Suntemnconvinşi că odată cu deschiderea acestui magazin, imaginea brandului Longhcamp va fi mult mainpregnantă şi în România. Casa de modă franţuzească Longchamp a fost fondată la Paris în 1948 de către Jean Cassegrain, fiind deţinută şi condusă în continuare de familia Cassegrain. Genţile şi accesoriile sunt recunoscute la nivel internaţional pentru calitatea lor, iar linia de produse se extinde şi pe partea de încălţăminte şi colecţii de haine. Longchamp este un
brand internaţional care şi-a păstrat actualitatea şi energia de-a lungul timpului. Întruchipează flerul franţuzesc, prospeţimea şi creativitatea, dar şi stilul de viaţă al femeilor şi bărbaţilor din întreaga lume care se bucură de o doză de lux în fiecare zi. Campaniile de promovare sunt mereu proaspete şi actuale, iar colaborările cu artişti subliniază spiritul contemporan şi uneori jucăuş al brandului Longchamp care are mai mult de 300 de magazine în întreaga lume.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s