Prima gamă de smoothie-uri din fructe și legume proaspete la Starbucks

Starbucks  lansează pe 22 martie, pentru prima dată în România, gama de smoothie-uri sănătoase și delicioase, realizate pe loc prin blenduirea fructelor și legumelor proaspete.

Smoothies Starbucks 4.jpg

„Scopul nostru este să oferim opțiuni delicioase clienților care își doresc băuturi sănătoase și nutritive. Aceste noi smoothie-uri au un gust foarte bun, sunt hrănitoare și reprezintă statement-ul nostru legat de susținerea unui stil de viață sănătos. Sperăm că fanii Starbucks și clienții noștri să fie la fel de încântați precum suntem noi de noua gamă de băuturi”, a declarat Dana Pașol, Marketing Manager Starbucks România & Bulgaria.

Smoothie-urile hrănitoare sunt disponibile în 3 variante – roșu, verde și portocaliu – în funcție de ingredientele folosite. Dacă ești fan sfeclă, trebuie să încerci smoothie-ul cu castravete, măr, lămâie, semințe de in și sfeclă. Dacă vrei un gust revigorant, alege smoothie-ul din spanac, lămâie, goji și ananas proaspăt. Pentru un răsfăț dulce de dimineață, roagă-i pe barista Starbucks să îți pregătească smoothie-ul cu măr, curmale, spanac, merișoare uscate, ghimbir și scorțișoară.

Smoothie-urile nu conțin zahăr adăugat și oferă clienților una dintre cele cinci porții zilnice recomandate de fructe și legume. Smoothie-urile sunt disponibile doar în mărimea Tall.

Smoothies Starbucks 2.jpg

Despre Starbucks

Istoria Starbucks Coffee Company începe în 1971, în Seattle. În prezent, compania este lider în aprovizionarea, vânzarea și prăjirea cafelei. Cu fiecare ceașcă de cafea, Starbucks oferă clienților săi o atmosferă și o experiență unice, bazate pe valorile și angajamentele noastre. Dacă doriți să experimentați atmosfera Starbucks, vizitați cafenelele noastre, website-ul www.starbucks.com sau profilul de Facebook Starbucks România. Pentru mai multe informații, accesați www.starbucks.com/newsroom.

Despre AmRest

AmRest Holding SE (AmRest, WSE: EAT) este cel mai mare operator independent de lanțuri de restaurante din Europa Centrală și de Est, cu o prezență internațională în creștere. Din anul 1993 am început să construim un portofoliu de branduri puternice și recunoscute precum KFC, Pizza Hut, Burger King și Starbucks, bazate pe francize solide și parteneriate de tip joint venture. AmRest deține brand-ul Tagliatella care este dezvoltat internațional atât ca restaurante operate de Companie, cât și ca restaurante în regim de franciză. AmRest a achiziționat, de asemenea, două branduri unice care operează în China – Blue Frog și Kabb. În prezent, AmRest operează peste 1.000 de restaurante lidere în categoriile Quick Service și Casual Dining. Datorită culturii „Totul este Posibil”, în fiecare zi, peste 22.000 de angajați AmRest din 13 țări livrează măncăruri delicioase și servicii excepționale la prețuri accesibile.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s